Hoe boek ik een vakantiehuis of appartement?
U kunt online via onze website een vakantiehuis boeken of neem gerust contact met ons op. Onze Villa Specialisten zijn er om u te helpen bij het vinden en boeken van het ideale vakantieverblijf voor u en uw reisgezelschap.
Iemand van mijn reisgezelschap heeft speciale hulp nodig, kunnen jullie daarvoor zorgen?
Ja, neem contact met ons op om uw wensen te bespreken, zodat we ervoor kunnen zorgen dat we het ideale vakantiehuis voor u en uw reisgezelschap vinden.
Kan ik alleen op een zaterdag bij het huis aankomen en vertrekken?
Nee, neem contact met ons op om beschikbaarheid te vragen voor uw voorkeursdag van aankomst/vertrek en wij zullen u helpen bij het vinden en boeken van het perfecte vakantiehuis voor u en uw reisgezelschap.
Biedt u lange termijnhuur aan?
Ja, als u overweegt een vakantieverblijf voor lange termijn te huren, neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.
Wat is de minimale verblijfsduur voor een boeking?
De meeste van onze vakantiehuizen hebben een minimum duur van 5 nachten per boeking. Online boekingen via onze website hebben een minimum van een week, dus als u op zoek bent naar een kortere verblijfsduur, neem dan contact met ons op om uw wensen te bespreken.
Waar kan ik de prijzen en beschikbaarheid vinden?
Prijzen en beschikbaarheid worden op onze website getoond voor zaterdag aankomst/vertrek. Als u op zoek bent naar prijzen en beschikbaarheid voor een andere dag van aankomst/vertrek, neem dan contact met ons op.
Tot welke leeftijd wordt een baby op uw website gerekend?
Een baby geldt van 0 tot 2 jaar.
Tot welke leeftijd wordt een kind op uw website gerekend?
Een kind geldt van 2 tot 16 jaar. Vanaf 16 jaar telt men als volwassene.
Zorgt u voor kinderbedjes en kinderstoelen?
Ja, u kunt kinderbedjes en kinderstoelen aan uw boeking toevoegen zonder extra kosten.
Zorgt u voor extra bedden, indien gewenst?
Ja, we kunnen extra bedden op aanvraag regelen, zolang het totale aantal gasten dat in het vakantiehuis verblijft niet hoger is dan de maximaal toegestane bezetting van de accommodatie. In het algemeen worden extra bedden geregeld voor kinderen, maar neem contact met ons op om te zien hoe we u het beste kunnen helpen.
Kunnen we onze hond meenemen?
Ja, we zijn er erg trots op dat we meer dan 300 huisdiervriendelijke vakantieverblijven in onze collectie hebben. Onze huisdiervriendelijke vakantiehuizen zijn duidelijk herkenbaar aan het hondensymbool. Raadpleeg ons huisdierenbeleid en onze tips voor het meenemen van uw hond op vakantie. Als u niet zeker bent van details of verduidelijking wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hebben uw vakantieverblijven air-conditioning?
Ja, aanwezig in veel huizen. U kunt al onze vakantiehuizen met air-conditioning bekijken op onze website.
Huizen met air-conditioning zijn herkenbaar aan een koel-vries symbool. Als u niet zeker bent van een detail of verduidelijking nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hebben uw vakantieverblijven verwarmbare zwembaden?
Enkele van onze vakantiehuizen hebben een verwarmbaar zwembad. Als u op zoek bent naar een huis met een verwarmbaar zwembad, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen om uw wensen kenbaar te maken, zodat wij u kunnen helpen bij het vinden van uw perfecte vakantieverblijf.
Welke maanden is het zwembad open?
Onze zwembaden zijn meestal geopend van de late lente tot de vroege herfst, zodat u overdag kunt zwemmen bij optimale watertemperaturen. Kijk op de webpagina van het vakantiehuis voor de specifieke maanden waarin het zwembad geopend is. Als u wilt dat het zwembad buiten deze maanden open is, neem dan contact op met uw Vakantiehuis Specialist, die zal proberen aan uw verzoek te voldoen. Houd er rekening mee dat er extra kosten van toepassing kunnen zijn.
Ik ben in een bepaald vakantieverblijf geinteresseerd maar wil nog niet boeken, kan ik het voorlopig reserveren?
Ja, neem contact met ons op voor een vrijblijvende reservering van 3 dagen. Na deze tijd zal de beschikbaarheid van de accommodatie worden vrijgegeven indien u besluit de reservering niet vast te leggen in een boeking.
Is er bij een boeking een aanbetaling nodig?
Ja, tot 70 dagen voor de door u gekozen aankomstdatum, kunt u uw vakantieverblijf boeken met 25% aanbetaling van het totale huurbedrag.
Binnen 70 dagen van aankomstdatum moet u de totale huurprijs betalen.
Wanneer moet ik de aanbetaling doen?
Uw aanbetaling is vereist op het moment van boeking.
Wanneer moet ik de saldobetaling doen?
Uw saldobetaling is vereist uiterlijk 65 dagen voor uw gekozen aankomstdatum.
Neemt u de saldobetaling automatisch?
Nee, wij nemen geen automatische betalingen maar sturen u een herinnering per e-mail zodra de vervaldatum nadert.
Hoe betaal ik mijn saldo?
U kunt uw saldo betalen via uw beveiligde online account op onze website. Het is veilig en gemakkelijk om in te loggen met behulp van uw e-mailadres (gebruikt voor het maken van de boeking) en uw Booking Pin of wachtwoord, dat u hebt gebruikt om de account aan te maken.
Als u problemen ondervindt bij het aanmelden, inloggen of betalen via uw account, neem dan contact met ons op voor hulp.
Ik heb een boeking gemaakt, welke documenten ontvang ik van u?
Kort nadat u bij ons heeft geboekt, ontvangt u uw boekingsbevestiging en betalingsbevestiging per e-mail.
Wanneer u het volledige bedrag heeft betaald, ontvangt u uw reisdocumenten met daarin de adresgegevens van het vakantieverblijf, de contactgegevens van de eigenaar en een routebeschrijving naar uw vakantieverblijf. Als u denkt dat u bepaalde boekingsdocumenten of benodigde informatie mist, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Waar kan ik mijn boekingsdocumenten inzien?
U kunt uw boekingsgegevens en betalingen nakijken en uw contactgegevens aanpassen in uw beveiligde online account. Het is veilig en gemakkelijk om in te loggen met behulp van uw e-mailadres (gebruikt voor het maken van de boeking) en uw Booking Pin of wachtwoord, dat u hebt gebruikt om de account aan te maken.
Als u problemen ondervindt bij het aanmelden, inloggen of betalen via uw account, neem dan contact met ons op voor hulp.
Kunnen anderen ook betalingen maken voor het vakantieverblijf?
Ja, neem contact met ons op zodat wij u hiermee kunnen helpen en ervoor kunnen zorgen dat alle gerelateerde betalingen correct aan uw boeking worden gekoppeld.
Welke betalingsvormen accepteert u?
U kunt betalen met een Visa- of MasterCard, iDEAL, PayPal (alleen in Britse Pond Sterling) of per bankoverschrijving.
In welke valuta kan ik betalen?
U kunt betalen in Euro, Britse Pond Sterling of US Dollars. U kunt de valuta die u ziet bovenaan onze internationale website wijzigen door te klikken op het valutasymbool.
Is er een minimumleeftijd om een boeking te kunnen maken?
Ja, de persoon in wiens naam de boeking wordt gemaakt moet minstens 21 jaar zijn.
Biedt u korting op de huurprijs aan voor gasten die alleen reizen?
Nee, onze huurprijzen zijn per accommodatie ongeacht het aantal personen.
We willen graag 2 weken huren maar enkele van de gasten blijven slechts 1 week. Is dit mogelijk?
Ja, zolang het totaal aantal gasten het maximum toegestane aantal voor uw specifieke vakantiehuis niet overschrijdt! Onze boekingsprijzen zijn per accommodatie en niet per gast.
Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken, zodat wij u kunnen helpen het perfecte vakantiehuis voor uw gezelschap te vinden.
Kan ik 2 verschillende huizen voor mijn vakantie huren?
Uiteraard, neem contact met ons op om uw wensen te bespreken, zodat wij u kunnen helpen de ideale verblijfscombinatie te vinden.
Biedt u pakketreizen inclusief vluchten aan?
Nee, maar click hier voor vluchtmogelijkheden. We kunnen u helpen met informatie over de luchthavens binnen Toscane als u dat wenst.
Biedt u reis- of annuleringsverzekeringen aan?
Nee, wij bieden geen verzekeringen aan.
Biedt u autoverhuur aan?
Nee, maar we kunnen u helpen bij het zoeken naar een passende huurauto.
Zijn aanvullende diensten zoals dienstmeisjes, koks, ontbijt, boodschappen, beschikbaar?
Ja, onze ervaringsdeskundigen staan klaar om extra diensten voor u te regelen, afhankelijk van uw wensen.
Voor een lijst van diensten die bij de prijs van het vakantiehuis zijn inbegrepen, verwijzen wij u naar de pagina van de desbetreffende accommodatie op onze website.
Kan ik Toscane Ervaringen boeken met mijn vakantieverblijf?
Ja, onze ervaringsdeskundigen zullen contact met u opnemen wanneer u boekt om u suggesties te doen en u te helpen uw droomervaringen te boeken. Wij hebben een grondige kennis van Toscane en delen die graag met onze gasten om hun vakantie in Toscane onvergetelijk te maken.
U kunt ervoor kiezen om ervaringen te boeken op het moment dat u uw vakantiehuis boekt of dichter bij uw aankomstdatum.
WAT IS BIJ DE HUURPRIJS INBEGREPEN?
Welke voorzieningen zijn bij de huurprijs inbegrepen?
Voor een lijst van diensten en voorzieningen die bij de prijs van het vakantiehuis zijn inbegrepen, verwijzen wij u naar de specifieke pagina van het vakantiehuis op onze website.
Als u niet zeker bent of extra diensten wilt aanvragen, neem dan contact met ons op om uw wensen kenbaar te maken.
Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?
Ja, beddengoed en badhanddoeken worden voor u klaargelegd in uw vakantiehuis. Zwembadlakens zijn ook inbegrepen. En uw bedden zullen opgemaakt zijn voor uw aankomst. Bij boekingen van meer dan een week worden in onze vakantiewoningen het bed- en badlinnen minstens eenmaal per week verschoond. In sommige huizen worden het beddengoed en de handdoeken halverwege de week verschoond, bij de huurprijs inbegrepen. Extra verschoning van bedlinnen en handdoeken kan voor elke woning op aanvraag worden geregeld tegen een extra vergoeding.
Is schoonmaak van de accommodatie inbegrepen?
Ja, uw vakantiehuis wordt voor uw aankomst schoongemaakt. Bij boekingen van meer dan een week wordt er ook minimaal een keer per week schoongemaakt als onderdeel van de huurprijs.
In sommige huizen is de schoonmaak halverwege de week ook inbegrepen. Extra schoonmaakdiensten kunnen op verzoek voor elke accommodatie worden geregeld tegen een extra vergoeding.
Zijn er wasfaciliteiten aanwezig?
Ja, onze vakantiehuizen beschikken over een wasmachine, strijkijzer en strijkplank. De meeste van onze huizen stellen de wasfaciliteiten ter beschikking aan de gasten. Daarnaast bieden een aantal van onze vakantiehuizen een huishoudelijke hulp aan, die de was voor de gasten doet.
Hoeveel betaal ik voor de verwarming van mijn vakantiehuis?
Verwarmingskosten zijn over het algemeen niet inbegrepen in de huurprijs, aangezien de meeste huizen worden verhuurd tijdens de zomermaanden wanneer verwarming niet nodig is. Tijdens de lente- en herfstmaanden, wanneer de huurprijzen aanzienlijk lager zijn, kan het gebruik van verwarming als extra kosten in rekening worden gebracht. De werkelijke verwarmingskosten variëren, afhankelijk van het verschil tussen de binnen- en buitentemperatuur en de isolatie van de woning. Ter indicatie: het gemiddelde verwarmingsverbruik voor een huis van 90 vierkante meter met twee slaapkamers en twee badkamers kost in mei en september tussen de 5 euro en 15 euro per dag. Stenen gebouwen zijn vaak minder goed geïsoleerd, dus in het vroege voorjaar kan het moeilijker zijn om de binnentemperatuur te verhogen.
Hoeveel betaal ik voor airconditioning in mijn vakantiehuis?
De kosten voor airconditioning zijn over het algemeen niet inbegrepen in de huurprijs, omdat het gebruik varieert per gast. Tijdens alle huurseizoenen kan het gebruik van airconditioning, voor koelen of verwarmen, als extra kosten in rekening worden gebracht. De werkelijke kosten voor het gebruik van de airconditioning variëren, afhankelijk van het verschil tussen de binnentemperatuur en de buitentemperatuur en de isolatie van de woning. Ter indicatie, het gemiddelde airconditioning gebruik voor een huis van 90 vierkante meter met twee slaapkamers en twee badkamers kost in juli en augustus vanaf ongeveer 5 euro per dag. Stenen gebouwen zijn meestal koeler, dus in het midden van de zomer kan het makkelijker zijn om de binnentemperatuur te verlagen.
Hoeveel betaal ik voor het verwarmen van een zwembad bij mijn villa?
De kosten voor zwembadverwarming zijn over het algemeen niet inbegrepen in de huurprijs, aangezien het gebruik van zwembadverwarming varieert tussen mensen die het zwembad liever niet verwarmen en mensen die dat wel doen. De werkelijke kosten voor het verwarmen van het zwembad zijn afhankelijk van het verschil tussen de watertemperatuur in het zwembad en de buitentemperatuur en de toepassing van een afdekzeil voor de isolatie van het zwembad. Ter indicatie: het gemiddelde verwarmingsverbruik voor 100 kubieke meter water in het zwembad kost tussen de 50 en 100 euro per dag. Het aanbrengen van een afdekking voor de isolatie van het zwembad zal het verhogen van de temperatuur vergemakkelijken en dus de kosten verlagen.
Hoeveel betaal ik voor een jacuzzi/hottub in mijn vakantiehuis?
De kosten voor een hottub zijn meestal niet inbegrepen in de huurprijs omdat het gebruik varieert per gast. Tijdens alle huurseizoenen kan het gebruik van de hottub als extra kosten aangerekend worden. De werkelijke kosten voor het gebruik van de jacuzzi variëren, afhankelijk van het verschil tussen de watertemperatuur in de hottub en de buitentemperatuur en de toepassing van de isolatieafdekking van de hottub. Als richtlijn, het gemiddelde verwarmingsverbruik voor een 4 persoons hottub kost tussen de 2 en 6 euro per dag. Het aanbrengen van de hottub isolatiecover zal het verhogen van de temperatuur vergemakkelijken en dus de kosten verlagen.
Kan ik een elektrisch voertuig opladen in mijn vakantiehuis?
Ja, u kunt normaal gesproken een Elektrisch Voertuig (EV) opladen in uw vakantiehuis, zolang het vakantiehuis het benodigde EV-oplaadpunt heeft. Kijk in de lijst met faciliteiten als u een vakantiehuis zoekt, zoek dan naar vakantiehuizen die expliciet een EV-oplaadpunt aanbieden als één van hun faciliteiten. De kosten voor het opladen van EV zijn over het algemeen niet inbegrepen in de huurprijs van het vakantiehuis, omdat het opladen van EV afhankelijk is van het verbruik. Er kan u gevraagd worden om per kWh te betalen tegen de prijs die de eigenaar aan zijn elektriciteitsleverancier betaalt, wat ongeveer 0,50 euro per kWh is. Over het algemeen is het niet mogelijk om een EV op te laden in niet-uitgeruste vakantiehuizen, dus het is een goed idee om uw oplaadbehoeften van tevoren te plannen. Als het vakantiehuis geen oplaadfaciliteiten biedt of als ze niet geschikt zijn voor uw behoeften, kunt u ook op zoek gaan naar openbare oplaadstations in de buurt. Verschillende mobiele apps en websites geven informatie over de locatie en beschikbaarheid van oplaadstations of neem contact met ons op voor advies.
Is er internet aanwezig?
Ja, al onze vakantieverblijven hebben internettoegang. Houdt u er rekening mee dat, aangezien veel van onze huizen op afgelegen locaties liggen, de internetsnelheden trager kunnen zijn dan u gewend bent.
Standaard internet snelheden zijn 6 tot 15 Mb/s download en 1 tot 2 Mb/s upload. Sommige huizen hebben een supersnelle verbinding met 20 tot 100 Mb/s download en 5 tot 10 Mb/s upload.
Kijk op de pagina van uw specifieke accommodatie op onze website voor details omtrent de internetsnelheid of neem contact met ons op voor meer informatie.
Is er mobiele telefoon toegang in het huis?
Normaal gesproken hebben onze huizen mobiele telefoon toegang, maar in sommige huizen kan het zijn dat u geen toegang heeft tot uw mobiele netwerk of dat u een slechte dekking heeft. Als uw mobiele telefoon buiten de EU is afgesloten, controleer dan of roaming binnen de EU is inbegrepen of dat u een extra optie nodig heeft. Als mobiele telefoon toegang essentieel is voor uw reis neem dan contact met ons op voor meer informatie.
WIJZIGINGEN AAN UW BOEKING
Kan ik extra gasten aan mijn boeking toevoegen?
Ja, zolang het totale aantal gasten de maximale bezetting van de door u gekozen accommodatie niet overschrijdt.
Neem contact met ons op zodat we uw boeking kunnen wijzigen en de regelingen in het vakantiehuis kunnen treffen.
Een van de gasten verwacht een baby! Kan ik de baby nu al aan de boeking toevoegen?
Gefeliciteerd! Ja, zolang het totale aantal baby's niet hoger is dan het maximale aantal baby's dat in de door u gekozen accommodatie is toegestaan.
Neem contact met ons op zodat we uw boeking kunnen wijzigen en de regelingen in het vakantiehuis kunnen treffen.
Kan ik een extra huisdier toevoegen aan mijn boeking?
Ja, zolang het totale aantal niet groter is dan de maximale huisdierencapaciteit van het vakantiehuis van uw keuze.
Neem contact met ons op zodat we uw boeking kunnen wijzigen en de voorbereidingen in het vakantiehuis kunnen regelen.
Kan ik extra diensten bestellen na de boeking?
Ja, onze ervaringsspecialisten kunnen helpen om extra diensten en authentieke Toscaanse ervaringen voor u te regelen.
Kan ik de verblijfsdata van mijn boeking veranderen?
Ja, u kunt uw boeking in hetzelfde vakantiehuis verplaatsen tot 65 dagen voor uw oorspronkelijke aankomstdatum. Hiervoor worden €50 administratiekosten in rekening gebracht. Als de nieuwe datum in een hoger seizoen valt, kunnen er ook extra huurkosten in rekening worden gebracht.
Als u de data van uw boeking wilt wijzigen binnen 65 dagen van uw oorspronkelijke aankomstdatum, is het mogelijk dat deze boeking niet kan worden gewijzigd of dat er extra kosten in rekening worden gebracht. Indien u uw boeking wenst te wijzigen, neem dan
contact op met onze Villa Specialisten zodat zij u verder kunnen helpen.
Kan ik de verblijfsduur van mijn boeking veranderen?
Ja, u kunt uw boeking verlengen, zolang de accommodatie beschikbaar is.
Indien u de duur van uw verblijf wenst in te korten, is dit enkel mogelijk tot 65 dagen voor uw oorspronkelijke aankomstdatum. Na deze datum is het wellicht niet meer mogelijk om de boeking te wijzigen of kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.
Indien u uw boeking wenst te wijzigen, neem dan contact op met onze Villa Specialisten zodat wij u verder kunnen helpen.
Kan ik boodschappen bestellen voordat ik aankom?
Ja, bij de meeste van onze vakantiehuizen kunnen wij ervoor zorgen dat de boodschappen bij uw vakantiehuis worden afgeleverd voordat u aankomt. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.
Wat zijn uw annuleringsvoorwaarden?
Wij zullen uw boeking annuleren zodra wij uw schriftelijke annuleringsbevestiging van de hoofdpersoon van uw boeking hebben ontvangen. Houdt u er rekening mee dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht.
Voor volledige details over onze annuleringsvoorwaarden of om onze contractvoorwaarden te bekijken, verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.
AANKOMST
Hoe vind ik mijn vakantiehuis?
Voordat u thuis vertrekt, sturen wij u een gedetailleerde routebeschrijving en GPS-coördinaten van hoe u bij uw vakantiehuis kunt komen. Als u op de dag van aankomst problemen heeft met het vinden van de accommodatie, kunt u de lokale eigenaar/beheerder bellen die u bij het huis zal opwachten.
Moet ik over onverharde wegen rijden om bij mijn vakantiehuis te komen?
Sommige van onze huizen zijn bereikbaar via onverharde privéwegen met een los en oneffen wegdek, wat ongeschikt kan zijn voor voertuigen met een laag chassis, zoals een sportwagen. Raadpleeg de “Richtlijnen aankomst” op de webpagina's van de huizen voor meer informatie, of als u twijfelt kunt u contact met ons opnemen.
Wat zijn de incheck- en uitchecktijden bij de vakantieverblijven?
Voor al onze vakantiewoningen geldt dat u kunt inchecken vanaf 16.00 - 19.00 uur plaatselijke tijd op de dag van aankomst en uitchecken voor 10.00 uur plaatselijke tijd op de dag van uw vertrek. Dit geeft onze huiseigenaren de tijd om ervoor te zorgen dat de accommodatie gereed is voor uw aankomst.
Hebben de huizen een eigen parkeerplaats?
Normaal gesproken hebben onze huizen een eigen parkeerplaats, voldoende voor de grootte van het huis, waarvan sommige overdekt zijn. Raadpleeg de "Richtlijnen aankomst"op de webpagina's van de huizen voor meer informatie. Indien u twijfelt kunt u contact met ons opnemen.
Kan ik een vroege incheck of late uitcheck afspreken?
Meestal is dit niet mogelijk, maar soms kunnen we op verzoek een vroege check-in of late check-out regelen, afhankelijk van de omstandigheden. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.
Als ik aankom voordat het inchecken mogelijk is, kan ik dan mijn koffers bij het vakantiehuis afgeven?
Meestal wel, ja. Het is vaak mogelijk om een vroege bagageafgifte te regelen, afhankelijk van de plaatselijke omstandigheden. Neem contact met ons op om uw wensen te bespreken.
Wat is er nodig om in te checken?
Bij het inchecken vraagt de sleutelhouder om de identiteitskaart of het paspoort van alle personen die in het vakantieverblijf zullen verblijven, zodat de gegevens kunnen worden geregistreerd bij de provinciale autoriteiten. U moet de toeristenbelasting en de waarborgsom (indien van toepassing) aan de sleutelhouder betalen. Details over deze beide betalingen zijn te vinden op de betreffende pagina van het vakantieverblijf op onze website.
Zijn er levensmiddelen en andere benodigdheden in het huis aanwezig?
Onze vakantiehuizen zijn voorzien van alle benodigdheden voor keuken en badkamer. Als u voor uw aankomst boodschappen of een maaltijdservice wilt regelen, neem dan contact met ons op om uw wensen kenbaar te maken.
Wie kan ik tijdens mijn verblijf contacteren, indien nodig?
In de eerste instantie gelieve met de huiseigenaar of beheerder contact op te nemen.
Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen. Wij zijn er voor u vanaf het moment dat u boekt tot na uw vakantie.
U kunt onze villaspecialisten bereiken via telefoon, e-mail of ons online contactformulier.
Worden de tuin en het zwembad tijdens mijn verblijf onderhouden?
Ja, we vinden het geweldig dat zo veel van onze vakantiehuizen een prachtige privétuin hebben waar onze gasten van kunnen genieten. Om deze tuinen te onderhouden hebben ze regelmatig verzorging en aandacht nodig. Bij het inchecken wordt u op de hoogte gebracht wanneer het onderhoudspersoneel komt, om u en uw gezelschap zo min mogelijk te storen.
Wat moet ik doen als er tijdens mijn verblijf schade aan het vakantieverblijf is?
Indien u vaststelt dat er iets ontbreekt of beschadigd is in uw accommodatie, gelieve de eigenaar of de beheerder van het vakantieverblijf hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen zodat zij de gepaste actie kunnen ondernemen. Als er tijdens uw verblijf schade is ontstaan, zouden wij het op prijs stellen als u dit onmiddellijk meldt en indien mogelijk voordat u uitcheckt. De accommodatie wordt aan het einde van uw vakantie geïnspecteerd en eventuele schade of verlies kan u in rekening worden gebracht.
Kan I een beoordeling van mijn verblijf achterlaten?
Ja, we ontvangen graag uw feedback! U ontvangt een link via e-mail zodat u een beoordeling kunt achterlaten nadat u weer thuis bent.
ALGEMENE INFORMATIE
Wie is To Toscane?
To Toscane is meer dan 20 jaar geleden opgericht toen de eigenaar met zijn Italiaanse vrouw naar Toscane verhuisde. To Toscane is een team van Toscane-liefhebbende individuen dat meer dan 500 prachtig ingerichte vakantiehuizen aanbiedt, variërend van gezellige appartementen voor twee tot grote landhuizen die perfect zijn voor een groot feest. Voor meer informatie en om het team te leren kennen, bezoek de Over Ons pagina op onze website.
Wie maakt uw villabeschrijvingen?
De foto's en beschrijvingen van de vakantiehuizen zijn gemaakt door ons team ter plaatse in Toscane, zij bezoeken het hele jaar door de vakantiehuizen in onze portefeuille om ervoor te zorgen dat die aan de hoge eisen voldoen die onze gasten van ons verwachten.
Waar kan ik uw boekingsvoorwaarden vinden?
U vindt onze boekingsvoorwaarden op de voorwaarden pagina, zie de link onderaan op de website.
Wat zijn uw Cookie en Privacy voorwaarden?
U vindt onze Cooky en Privacy voorwaarden op de Privacy pagina, zie ook de link onderaan op onze website.
Heeft u vacatures?
Openstaande vacatures vindt u op de Carriere pagina, zie ook de link onderaan op onze website.